Godmorgon

Hej..

Jag skulle behöva ringa till
tandläkare Martin för jag har
tappat en plomb.......

Men jag är så himla skraj
för tandläkare..........

Jag spänner mig och tycker
det gör skitont.........



Jag får ångest bara jag ser
en bild .......aj aj aj........

Ett annat projekt jag har
i dag är att gå till jobbet
på en föreläsning om
hot och våld............

Vi som jobbar i Hemvården
är kanske lite mera utsatta
eftersom vi jobbar ute i
samhället...........

På Helger kan det vara
rätt stökiga personer ute

Jag tror att man inte får
visa sin rädsla för personer
som man blir hotad av..........

Man får visa sig stor och stark



Fast man är liten och
rädd och färdig att
"skita" på sig...........

Nu blir det frukost som
består av äggröra, bacon
och blåbärssoppa( jag
ska ju jobba i helgen).....

Anita.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0